Llao Llao

We moesten noodgedwongen nog een dag in Bariloche blijven. Maandag weer terug naar de douane voor de ritsen. Uiteindelijk bleek dat ze er waarschijnlijk wel waren (aangekomen op 6 februari), maar dat de postzak waar ze in zaten nog niet geopend was. Het was inmiddels ook slechts de 18e… De volgende postzak zou de volgende dag geopend worden. Alle poststukken moeten dan bekeken worden door iemand van de douane om te kijken of er ook belasting betaald moet worden over de ingevoerde goederen. Pas woensdag kon het dan worden opgehaald.

Nou, daar gingen wij dus niet op wachten. Uitleggen dat we op de fiets zijn en niet langer konden wachten en ook niet even terug konden komen. Oke, dan mocht ik dinsdag wel komen om 11 uur. We wilden het nog 1 laatste kans geven dus besloten we nog 1 dag langer te blijven. Als het er dinsdag niet was gingen we verder zonder de ritsen. Dan hadden we pech. We hadden geen zin om terug naar de camping te gaan en de tent weer op te zetten en zijn dus maar voor 1 nacht in een hotel gegaan. Dat was wel luxe!

Het was inmiddels gelukkig heerlijk weer geworden, dus we hebben de rest van de dag (middag) besteed aan een toeristisch fietstochtje. Dat fietste heerlijk, zo zonder bagage! We zijn naar Llao Llao gefietst, een rondje van ongeveer 65 km. Llao Llao is de rijke buurt/kant van Bariloche en daar was het prachtig! We keken onze ogen uit naar de dure en grote huizen en luxe accommodaties. De route was erg mooi, langs het meer en door het bos.

In Llao Llao staat Hotel Llao Llao, een heel bekend hotel onder de rijkeren van deze wereld. Willem en Maxima hebben er ook overnacht. Sommigen zeggen wel dat het 1 van de mooiste hotels van de wereld is. Dat komt dan mede door de prachtige ligging, op een heuvel en omgeven door bergen, bossen en meren. Op een bepaald punt van onze fietsroute hadden we een prachtig uitzicht (van boven) op het hotel en de omliggende omgeving.

Meer meren/ more lakes

Afbeelding 5 van 5

Aan het einde van de middag waren we weer terug in het hotel en na een douche hebben we ergens wat gegeten. Na een teleurstellend begin werd het al met al dus toch nog een hele geslaagde dag.

De volgende dag heerlijk ontbeten in het hotel. Er was koffie, thee, sap, cornflakes, brood met verschillend beleg, zoete broodjes, stukjes taart (met pudding), mini brownies en weet ik veel wat nog meer. Heerlijk! Na dat ontbijt vol goede moed naar de douane. Daar was het pakje inderdaad!! Maar we konden het pas vrijdag ophalen…!! Het moest eerst nog even bekeken worden door een bevoegde douane beambte en blijkbaar moest dat een aantal dagen duren. Na maar weer uitgelegd te hebben dat we daar niet op konden wachten, werd het pakje ter plekke bekeken door de douane beambte en kon ik het meenemen. We hadden de ritsen!! Nu moesten ze er alleen nog in…